maryy' lite kul att läsa när jag sitter på planet imorgon

Du heter: Mary Alenbratt
Smeknamn: brukar mest gå under Mary

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Another Lonely Day" med Ben Harper

Beroende av: Förändringar

Vad tror folk om dig? att jag alltid är glad

Stämmer det? Japp, alltid glad ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt lockiga hår, mitt namn och mina ben.

Hur imponerar man på dig? Får mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv? Alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hejsan, jag vaknade lite sent. Jag ska bara duscha sen kan vi ses?"

Var bor du? Mest i Dallas men hemstad är Bohus utanför Göteborg, sen en del hos mac också i stockholm.

Trivs du där? Japp,

Hur svarar du i mobilen? Mary på luren/Hi, it's Mary.

Vem ringde du senast? Herr Edman

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle flyga försiktigt
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Ja :(

Brukar du komma i tid: Beror på hur viktigt det är. Eller hur nervös jag är

Hur känner du dig nu: Lite nervös om jag har glömt något men samtidigt astaggad för att åka tillbaka till Dallas.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Allt utom svart

Vad tycker du om fötter: Sådär.

Vad saknar du: Marcus :((

Hade du en bra kväll igår: Jadå

Favorit dryck på morgonen: Swe: Proviva Mango // USA: hemmagjord smootie
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan elva och ett

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Löpning för hela slanten 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Ohja!

Är du bortskämd: Beroro på vem man jämför med, lite kanske :P 
Vad gör du i morgon: Sitter på ett plan hela dagen. 14 timmar totalt.

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har underbara vänner!!! Älskar dom alla!!!

Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: När jag föddes.. hähä.

Du samlar på: Smyckesdockor. Ni vet sånna med krokar man kan hänga halsband och grejer på.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lollo
När grät du senast: När jag läste ut boken "räcker det om jag älskar dig" iförrgår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa resa resa

Vill du gifta dig: Yes
Vill du ha barn: Yes, typ två och ett halvt skulle vara perfa.

Är du musikalisk? Nej, men tror att jag är det.

Vad dricker du helst när du är törstig: VATTEN!

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Usch nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />