Mary' snart inne i rutinerna...

Tbx från dagens andra träning. STYRKA! Nu ska jag laga middag till Klara. Det blir turkeyfärs med pasta, med mango chutney, chilisås och paprika. Mumsibums.
.
Sen blir det lite accounting plugg. Vi har läxa fick jag veta på facebook precis. :P
.
NEWS:
Ingebrigtsen ska tydligen börja plugga i Texas. Eller han har redan anlänt. Fett random juuee, men kul med skandinavska people. Texas A&M ska han gå på. Där har vi vart och tävlat massor. Skolan är HUGE!
(Henrik Ingebrigtsen är en kille från Norway som springer sjukt bra, slått juniorrekord i sommar å grejer. Vi var på terräng EM tillsamman för nått år sen. Hahha, just ja, jag borde lägga ut bilderna från EM-festen :P )
.

såhär ser jag ut just nu


och jag äter popcorn till förrätt :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha ja jag kmr ihåg den "banketten"!! Herrejösses. Några drack så de bokstavligen stupade;D

2010-08-27 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />