Mary' hemma i bohus på skolvägen igen...

Springa 800m idag var väll inte det skönaste loppet i min karriär. Kom 6:a, precis på poängplats. Men som nån sa;"det är ju som att jag skulle springa en track tävling mitt i november". För så är de ju, jag är mitt inne i uppbyggnadsperioden och kroppen är inte inställd på att maxa på trackbanan. Skönt att jsm är över nu iaf, men jag är faktiskt nöjd med det jag har gjort. :))
.
Idag sa jag hejdå till massa folk, bland annat Marcus. Ses ju inte på 4 månader nu ju. EXAKT. :( Vi pratar 120 nätter, ganska mycket faktiskt. Men vi har ju klarat det innan. Vi har lärt oss av misstag och vet var och när det kan knaka. Allt handlar i stort sett att ha något att se fram emot; en plan, framtid, något man längtar efter. Fixar man det och att man litar på varandra kan man klara allt. :) Simplare än så blir det inte.
.
3 nätter kvar i Sverige. På onsdag åker jag till varmare klimat!
.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />