Mary' dn galan över :(

Heeeyy.
.
Nu har jag klarat av att vara hare för första gången i mitt liv. Var hare på 800 m på förtävlingarna på DN-galan och drog i 400 m på 61. (29 efter 200). Det var grymt kul att vara hare och superskönt att känna på friidrottsbanorna igen. Grymt sugen på att tävla nu ;)
.
Kul att träffa friidrottsfolket också, :P Speciellt Sanna!!! som just nu sitter på planet till NewYork där hon ska mellanlanda några dagar innan hon drar till sin skola i Arkansas. Bara 5h från min skola. :OO
.
Jag och Marcus och hans pappa var både på för och efterfesten för DN-galan, för Kajsa Bergqvist jobbar ju nu med (sen hon la av med höjd) att importera vin och de säljer hon bland annat till Marcus Pappa. Därför hade hon fixat biljetter till oss. Heheh, hon kom ihåg mig från när vi träffades på SMU med. Iaf, grymt god mat var de där och en hel del stjärnor såklart. Jag fick rollen som fotograf till Marcus som ville ha kort tillsammans med alla :P
.
coolast var ju när GAY vann mot BOLT. Alla trodde ju Bolt skulle vinna lätt. Ingen tänkte ju ens på stackars Gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />