Mary' blä och prutt

Ligger här i hotellsängen och chillar. Sprang 1500m finalen tidigare idag. Hälften av fältet hade knappt tävlat eller inte tävlat alls innan JSM så utgångsläget var väldigt ovisst. Även för mig. Jag rullade på bra och låg 5:a med 300 m kvar. Vid 200 m sprang jag om Linn och Sara som låg framför sen var det x antal meter upp till Lena och Lisa. Men jag var stark sista biten och tryckte på och närmade mig Lena. Men med 1 m kvar till mål, alltså efter 1499 m sprungna svishade de förbi något blått bredvid mig när jag tog foten över mållinjen. En tjej från Spårvägen (Elina Johansson). Och precis DÄR (!!) försvann min bronsmedalj. Var "måttligt" arg och besviken efteråt. Dels för att jag inte hade koll bakåt och hade kunnat springa snabbare in över mål och då fått stå på pallen. Och dels för att jag HELT ENKELT INTE TOG MEDALJ! jaja, inget man kan ligga och slå i marken för hur länge som helst. Jag prickade av mig på 800m istället och nu får vi se om de blir försök vid åtta tiden idag. Annars final imån.
.
jag i sängen. he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />