Mary' BIBEL. BEWARE!

Godemorgon!
.
Marcus sover såklart och jag är vaken. Som det alltid är. Det tråkigaste jag vet är att sova, så när jag vaknar går jag upp bums. Finns MILJONERS MILJARDERS roligare saker att göra än att sova. Dessutom, sova kan man göra när man dör. Jaja, nog pratat om det.
.
Igår träffade jag Klara några timmar direkt när jag kom till Sthlm. Vi satt och fikade gööörlänge och fixade med våran hemliga sak till Lovisa. Nu är de bara slutklämmen kvar innan hon får den på JSM. :))
.
Sen rusade jag hem till Marcus, men han var inte hemma utan var och "fönstershoppade". Hade som tur var dörren olåst så jag kom in ändå och kunde äta prickekorvmackor.
.
När han äntligen kom drog vi iväg på bio. El vi sprang. Bion började 17.30 och vi gick från Marcus 17.29. Sen stod vi i kö och greja. JAG TRÄFFADE MAJZAN (Maria Söderström->en tjej som gick på löp förut, världens gulligaste och som jag inte sett på år!!!) så vi stod där och prata innan vi tillslut kom in på bion 17.50 då reklamen var slut och bion började. Jädrans tajmning. Vi såg "Knight and Day" och jag måste bara säga hur mycket jag älskar Cameron Diaz! Sjukt bra film iaf.
.
Sen ville Marcus fönstershoppa på herravdelningen på Åhléns. Så vi drog dit och var där typ en timma. Jag somnade nästan i en fåtölj innan han var klar. :P
.
Därefter drog vi hem och åt fiskgryta. Sen godnattisss.
.
Nu ska jag kolla på mitt favoritprogram Lyxfällan och sen hoppa i Marcus säng. He he he he.
.
Mjölk från västkusten är den bästa mjölken (eftersom de smakar så olika).
.
Hur tänkte jag med den är posen? :S
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />