Mary

Hejsannnn!!!
.
Igår drog vi till Kungshallen och åt lunch. Där var också Emil och Gleimar som skulle åka och tävla på DN-galan Youth. Sen kom Klabbis och några andra dit med :)) Efter det drog jag, Marcus och Thomas till Långholmsparken där vi skulle se på LARS WINNERBÄCK! :))
.
Han började spela vid 21 men vi var där vid 18, för att kolla på andra artister. Regnet öste ner och var snart uppe till knäna. Då drog vi hem till Marcus och utrustade oss för tsunami och drog sen tillbaka till Långholmen. Mötte upp Johanna Olsson på vägen också. L-W var fantastiskt fint och vi hade de galet mysigt där i leråkern. :)) Det var Marcus "välkommen hem present till mig".
.
I eftermiddag ska jag träffa mina älsklingar EMMY OCH FIAAAA :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D
.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />