Mary'' 2 veckor kvar till DÄÄLLLÄÄÄSSS

Hellu.
.
Precis kommit hem från en avskedsmiddag hos Lovisa Lindh, för Lovisa Lindh. Fast för mig är det inget avsked utan ett 'goddag' eftersom hon ska åka till samma skola som mig i USA. Fick även träffa hennes omtalade pojkvän Jesper som jag träffade för 3 år sen sist när Kongahälla AIK var på träningsläger i Spanien 2007, då han var med. Lovisa var också med men tydligen så kommer hon inte ens ihåg att han var med där. hehehe :P
Middagen var iaf supertrevlig med glada, trevliga människor. JUST JA, fick träffa den fantastiska KRISTIN FRANKE BJÖRKMAN (swe bästa tresteghoppare) också. Hon pryder min facebook sida varje gång jag loggar in där och nu fick jag äntligen lära känna henne på riktigt. Vilken pang tjej! :D
.
Fick även höra en massa friidrotts skvaller. Ohja, friidrottsvärlden är inte stor i Sweden kan jag lova. :P
.
Sova?
.
svett el saltvatten på de rosa linnet? :S
.
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />