Mary

Idag på morgonträningen så hade vi första intervallpasset med alla de nya tjejerna. Vi har ju 8 nya tjejer i laget. Iaf, en av dom är hyffsat bra (förutom Natta och Lovisa då som äger! men de gjorde inte intervaller idag). Iaf, hon den hyffsat bra tjejen, sprang med mig och Klara. Vi hade 3x8min med 2min joggvila. De första två chillade vi men på den sista vilan joggade den nya tjejen iväg snabbare än oss och startade med en lucka på typ 50 m. Man gör inte så, man väntar på varandra mellan intervallerna. Oskriven regel. Så jag och Klara tände till och sa att nu ska vi ta den lilla plutt freshmen tjejen. Så efter 2 min var vi ikapp henne och ökade då farten så hon inte kunde hänga med. Klart jag och Klara flåsade som åsnor men det var det värt! häää. Hon kom fram till oss efter passet och sa att hon hade fått ont i magen. Sen gick hon till Coach Casey och sa att hon hade ont i foten. DET är irriterande. Visst fine om man inte pallar farten. Men man går inte och gnäller på första passet. Vadå? Ska hon göra det efter varje intervallpass nu eller? För hon kommer inte hänga med oss. Egentligen gillar jag inte att "tävla" på träningar, men "plötsligt händer det".
.
hehe, shit vad elak jag låter. Men blev fett irriterad iaf. Annars är tjejen hur gullig som helst så... :)
.
Jag tror att anledningen till att hon gnäller sådär är att hon måste visa sin bästa sida VARJE träningspass nu. Varför? Jo, för att vi får bara ta med 7-8 tjejer (oftast 7) till alla cross country tävlingar förutom de två första. Och vi är 7 skandinaviska tjejer i laget och vi är typ säkra på de platserna. :) Men det ska bli en fett spännande säsong!!!!!! :D
.
Strax till skolan och ha kinesiska. så... (hejdå) 再见 Zàijiàn
.
några bilder när vi var i Florida i våras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />