FIA - Hoooneeey Im hooome

Just nu - Jag är tillbaka i paradiset, underbara San Diego! Sitter hemma i soffan och svettas som en gris ( kanske för att jag brände mig idag på stranden) eller för att det är superdupervarmt här ;) Vi måste köpa en fläkt som vi kan ha i vardagsrummet annars kommer vi inte att klara dom två kommande veckorna...

Måndag - I måndags åkte både jag och Empan till us & a och resan gick bra, lite drygt med 7 timmars mellanlandning men det fungerade. Missy och Jordan kom och hämtade mig, mina ögon och hela jag var helt slut efter 23 timmars resande. Efter en lång dags resande trodde jag att jag skulle sova länge men nej jag vaknade vid 4 på morgonen och var hur pigg som helst, kul med jetlag!

Tisdag - Jag gick upp vid 10 och sen sprang jag till skolan, träffade Coach B på vägen eftersom hon hjälpte en av dom nya att flytta in. Sen sprang jag vidare, träffade Bre och ruschade in i datasalen där hela fotbollslaget satt och hade möte, KUL! Jag lyckades hitta en annan dator och sen lämnade jag in medicalpapprena till Jess. Efter det sprang jag hem igen. Hjälpte Alma att flytta in till hennes och Jordans nya lägenhet, dom bor bara 10 minuter gångavstånd från oss, superroligt! Senare på kvällen åkte vi och köpte frozen yoghurt, gud vad jag har saknat det, muuums! Sen blev det filmkväll hemma hos dem :)

Onsdag - Fixa med lite scheman och annat pappersarbete i skolan, sen åt vi lunch på salad sensation. Underbart ställe! Man plockar ihop sin egen sallad genom att kryssa i det man vill ha och sen får man se på när dom gör iordning det, supernice ställe! Sen cyklade jag hem och mötte KK som hade kommit hem, vi snackade i flera timmar om allt som har hänt sen sist vi sågs. Michella kom tillbaka med fiskarna. " I got bad news, the fishes lived the whole summer but today when I was cleaning the tank all three of them died, so sorry! But we bought you four new fishes" Haha KK skrattade så mkt så hon fick tårar, och ja skrattade också. Det var en rolig story, fatta att fiskarna som hon hade tagit hand om åt oss under sommaren hade levt fram tills sista dagen då hon storstädade akvariet hahaha... Sen fick jag skjuts till Alma and Jo där vi spelade spel och umgicks.

Torsdag - Åkte till stranden med tjejerna, solade och chillade på stranden och sen bytte vi om och sprang distans längs stranden. Jag brände mig jättemkt på ryggen, även fast jag smörjde in mig, hur? Jag är illröd som en kräfta, haha bränner fortfarande. INTE OK! Efter en heldag på stranden chillar jag i soffan, ska snart hem till tjejerna och chilla lite. Ska betala hyran från deras dator eftersom vårt internet cpar sig hela tiden, måste kolla med Nista om hon kan fixa det när hon kommer tillbaka från Canada. ( Nista är personen vi hyr lägenheten genon, hyresvärd skulle man kunna säga, hon var lagets förra coach innan vi fick nya förra året, hann aldrig ha henne som coach men det var hon som fixade hit mig :)

Btw - I dag kommer Julia och Sebastien sebastien tillbaka, på lördag kommer Chris och då är alla här :) Nu ska jag ta en powernap för jag är helt slut p g a värmen. Varmt och skönt är det, klagar verkligen inte men all värme gör en trött och sen är det säkert jetlagen också.




Såhär såg jag ut min första dag på stranden förra året, jag var lika vit idag fick jag höra... Haha kritvit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />