FIA - Fredag

Ibland blir jag så glad när jag lyckas med något! Den här gången var det något så litet som att fixa internet som har krånglat. Jag har loggat in på grabbarnas internet downstairs men det fungerade inte så jättebra eftersom det inte var så bra kontakt. Men nu har jag fixat vårt trådlösa och internet fungerar hur bra som helst igen. PERFEKT! Bra jobbat Fia, klapp på axeln :)

Har precis ätit varma mackor till lunch för andra dagen i rad, mumsigt gott! Innan det var jag på gymmet och körde crosstrainer och lite styrka. Gick även förbi bokhandeln och köpte block och pennor, sen hittade jag även ett rosa träningslinne med sdsu ( san diego state university) tryck och ett par rosa mjukisbyxor, underbart fina och självklart köpte jag dom med!

Nu ska jag chilla hemma innan vi har teammeeting, ska bli spännande att se alla nya freshmans och ännu roligare att träffa alla igen, har redan träffat en hel del men inte alla.. I kväll är det welcome back fest hemma hos Missy!


SDSU FOREVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />