FIA - Arete, arete, arete!

Heej! Vart internet fungerar inte hemma, jag lyckades inte fixa det helt enkelt och det kanns vall lite sadar... Men men inte mkt att gora at, det fungerar ju da och da om man sitter i vardagsrummet men jag pallar inte att det stangs av hela tiden och arbetar jattelangsamt! Nu sitter jag i skolan, har haft en klass och da traffade jag Julia igen. Ahh vad jag har saknat henne, hon ar verkligen varldens basta! Det var tva svenskar tjejer i klassen ocksa, fun? NO! Men dom verkade trevliga men jag brukar undvika svenskarna pa skolan eftersom det ar sa manga utav dem och svenskar kan jag ju umgas med nar jag ar hemma... Nu har jag hal i en och en halv timme sen har jag en statistikklass, sen ytterligare hal pa tva timmar sen har jag sociologi!

Klasserna som jag kommer att lasa den har semester ar:
 - Cultural geography
 - American history since the civil war
 - Ling, eng writing
 - Social statistics 
 - Sociology

Dom tva sista har jag inte haft an men dom andra klasserna verkar intressanta, so far haha...

Traningen borjade igar, det var nice. I dag hade vi fartlek uppe pa banan for att se hur alla lag till med traningen... Jag var med i forsta klungan och det ar dom forsta topp 7 loparna som kommer att fa springa pa dom storre terrangtavlingarna. Nice nice! Vi har ett bra lag iar sa det kommer att bli en spannande sasong! ARETE! It means exellence of any kind!  GO LADY AZTECS! ( Lank till er som vill lasa mer om arete :http://en.wikipedia.org/wiki/Arete )

Nu ska jag ata lunch, sen har jag statistikklassen, peace out my friends!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />