Meeeerrryyy

Tjo,

har varit ute och sprungit long run med skandinavien (minus verra). Vi hade med kameran och tog massa fina kort!!! Ni får se dom när vi kommer hem. ska åka om 14 min.

Jag har aaasmycket vatten i öronen bara för jag och Klara har vart i poolen hela tiden. Utnyttjat sista tiden som 19 åringar :P (blir ju vuxen på riktigt när man blir 20). Så nu hör jag ingenting.. pga av allt vatten.

jaja. nu ska jag tagga upp mig för 3 timmar på flyget. woohoo. hatar hemresan. så segt. vet att man har nada i kylskåpet. att man måste tvätta allt i väskan och att plugget står å väntar inanför dörren. SNARK


puttiga jag

Kommentarer
Postat av: M

Finaste tjejen!

2010-04-18 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />