Maryyyyy

Hej å hå.

Var precis ute en sväng med Sara och köpte middag + lite andra grejs. Vi ska om 6 min åka och kolla på Klara när hon hoppar hinder (el vad den där konstiga grenen nu heter). Idag, efter vårat "shaka-loss"-löp, har vi tillbringat tiden på hotellrummet. Jag spenderade mest tiden pratandes med en viss person... gissa vem ;) Sen hann jag få lite plugg gjort också. Solen hade bestämt sig för att åka till Dallas idag så den har vi inte sett mkt av sen i förmiddags.

Okej, måste rusa. Coach Wollman kör bara iväg ifrån en om man är en gnutta sen. Och det är jag alltid.

Mvh Mary Alenbratt, Current location: Walnut California. :P

ps. va trist att himmlen inte var svart av askan. Det skulle vart fett coolt juuuuuueeeeee!!!!!!




idag heter middagen: panda express! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />