Maryyyy

Det mest taggande som finns är att RESA till en tävling. De höjer förväntningarna och jag blir med fokuserad. Annars lever man bara i rurtiner och helt plötsligt står man på startlinjen 1h bort från där man bor. Medans om man resar 1-2 dagar innan så börjar man tänka mer på att man ska tävla och blir mera förberedd. Särskilt om man flyger och är omringad av andra taggande tävlande. Typ som tävlings resorna till Mannheim och Holland med uppföljnings-/JEM-grupperna!!! Eller att resa runt här i USA :)) Fett med taggande! Håller ni inte med??

Imorgon åker vi till Californien (igen). 3 timmar flyg! Love it (även om min rumpa kommer hata det). Jag ska dock inte springa fören på fredag. Då blir det 1500 + 800m. Skulle sprungit 800 först, men nu blir de 1500 först efter lite ändringar i heaten. Suck. Jag som hade velat satsa allt på 800 men nu kommer ett 1500m ivägen. Jaaajaaa. 1500 är kuligt de med :))

Sovdagsssss. Natti!

ps. kommer träffa Fia där borta också!!! :D:D:D


jag nr 6 från höger. från loppet i Stanford ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />