Maryyyy' maj maj måne

Idag är det mycket som har analyserats och begrundats och gått in på minsta detalj. Dock inte bara i dåtid men också i nutid och i framtid. Maj månad som snart börjar är den månaden på året då det händer mest. (Tex fyller mitt körkort 1 år om 10 dagar:).) Alla är oftast inne på en slutspurt till nånting, student, avslutningar, semestrar, kommande resor, avslutande resor, slutprov, uppkörning. Alla mina år är det månaden MAJ som har satt måttet för de kommande året... ja, när jag tänker efter borde året nästan börja med maj. Som jag ser det är det alltid maj som sätter en ny riktning i folks liv. Det är inte januari (som så gärna önskas). Utan maj. Har ni sett hur fin Kungsträdgården blir när träden slår ut i slutet av maj? Eller när Slottskogen fylls med springade göteborgsvarvet-lovers? Finns det något vackrare? Det är sånt som gör att man vill förändra nått radikalt. Ja, de kan vara allt från skosnören till livskamrat. Oh, maj. Maj är helt klart min favoritmånad för det är då hormoner och känslor är på topspin!

Nu ska jag kolla på flashforwards senaste avsnitt från i torsdags. Oh, lätt bästa serien efter Glee, Make it or Break it och Gossip Girl :P


några från vårat snygga team.
gillar klaras pose, btw ;P


jag efter mitt "helt-ok"-lopp (så här i efterhand) på 800m. Fias ben till höger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />