Maryyyy

mitt nya intresse är att gå med i random grupper på facebook.

några ex:
Jag hade en gång ett liv...Sen sa någon jävel åt mig att skaffa facebook!
Förlåt att jag är sen men alla i korridoren ville ha min autograf
Alla vi som blivit bjudna på kronprinsessans bröllop men inte pallar gå
I used to put my sims in the pool and delete the ladder
jag hatar när man ser en snygg kille, så tar han av sig solbrillorna...
"Tack för att ni VALDE att resa med SJ" - Va?! Hade jag något val!?

Den sista gruppen är den bästa!! haha :P 


annars då?
Imorgon åker vi tbx till dallas och förlorar 2 h :( snyft.
OCH här är jag och klara. en vårkväll på mt. sac track :)


<3

Kommentarer
Postat av: Klara

<3

2010-04-18 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />