Mary' söööööndag

Lyssnar på Jamie T. Det var typ 100 år sen jag lyssna på han sist. :O:O:O :P

Ska till Vapiano och äta middag. Fett med najs. De har alltid live musik där på söndagen. Ännu fettigare med najs. När jag skulle sminka mig upptäckte jag att mitt babyhår hade krullat sig till en liten krull mitt i pannan. Grymt sexigt. Så jag fick dra fram plattången och visa krullen vem som bestämmer på mitt huvud. Yep yep.

Jag fasar över skolveckan nästa vecka. HAR HELA 6 LEKTIONER INNAN VI DRAR TILL CALI (läs Californien). Hur ska jag stå ut??? Hur ska jag överleva??? (det här kommer bli som spring break nr2)

Idag har jag jobbat på min orala presentation, som de så fint kallar de här. Jag ska prata om 3 saker som är unikt med swe och jag har valt Vasaloppet, ABBA och Nobel priset. Det har inte börjat så bra. Men men...

okej, better start moving. Sov gott i Sveirge.

ps. alla i swe borde sova efter klockan 1 am. NI VET VILKA NI ÄR!!!!!!


ytterst vackra.
silje, kristine och lilla jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />