Mary@ morsning korsning

just hemkommen fran austin. traffade 3 av 6 svenskar dar. Hanna, anna och lisa traffa jag. El Anna skrek pa mig nar jag sprang forbi men jag han aldrig saga hej face to face. sen pernilla savestrand vaga jag inte halsa pa for hon sag sa arg ut efter loppet. och wille pille (taudien) fick inte skjuts till arenan sa han fick jag inte se denna gang. synd synd. (det fanns nån Hans dar också men han vet jag inte vet de ær). Caroline (en 5:e årare från Skåne) var dær också. Men hann aldrig sæga hej.
SHIT VA MÅNGA SVENSKAR DE VA DÆR! Jag, klara, sara, hanna, anna, lisa, caroline, pernilla och hans. GO SWE
vi slog skolrekord på stafetten. jag satte inofficiellt pers pa 800 m med 2.10. Kandes fet bra. Jag sprang dock sjælv hela vægen. Ingen framfor och ingen bakom (som jag såg iaf). Jag varvade lite snabbt pa 61 sek :O:O:O næstan pers pa 400m herregud. Och Coach som hade sagt att jag skulle ta de lugnt i børjan. Men inte så lætt så. Jaja, pers får jag sætta om två helger då næsta tævling ar. hoppas formen håller sig.
jag har ett hemligt tips. ÆT EN SMOOTHIE VARJE DAG! (hemmagjord) Jag tror de æ anlening till min form.
Imorgon ær de PÅSK hær... så GLAD PÅSK!
veronika halsar Znark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />