Mary' kan fjortisbloggarna så kan jag

År 2009 (för exakt ett år seadn) så..

Vilken klass gick du i - 3:an på gymnaiset
Vad hade du för hårfärg - Mörkblond
Hur lång var du - 1,68cm
vem var du kär i - Mackan ;P
Hade du nån Pojk/flickvän - Japp, se förregående svar.
Vad brukade du göra på fritiden - Träna som en häst, plugga som ett djur och härska över Löpet-samhället.
Vilka umgicks du med - Löpargymnasiefolket och några normala i skolan :P
Var allt Bättre då - Bättre vet jag inte.. men ack så mycket lättare att bara glida
Skulle du vilja gå tibx dit - Ibland. Det där glidandet gillade jag!
Har du förändrats - sen för ett år sedan? Ja, haha, de hoppas jag verkligen

Nu:
Vilken klass går du i -
Freshman på SMU/Dallas. Alltså första året.
Vad har du för hårfärg - Fortfarande mörkblont.
Hur lång är du? - 1,69 cm (får jag väll klämma till med)
Vem är du kär i - hemligt ;)
Har du nån Pojk/flickvän - Nope.
Vad brukar du göra på fritiden - Springa, steka, shoppa, hänga och cykla på min lila cyckel. (å plugga såklart)
Vilka umgås du med - SMU folk mohahah 
Hur ser du ut - Har aldrig sett bättre ut ;)

Har du:
Kysst någon -
  Ehh, japp!
sovit brevid någon med samma kön - Jajjamen.
sovit brevid nån med motsatt kön - Jajjamen.
slagit ner nån - haha, nepp
Ljugit för en bra vän - Ja :(:(
Svikit någon - Jo.. och blivit sviken själv.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Mikael Röjerås.. han är den enda jag känner på msn :P
Kramade du senast - LUCIA
sov du hos senast - Måste väll vart på nått hotellrum med Kathleen...
Vill du vara just nu - Nån som tar studenten snart för de kan man inte göra för många gånger ;)
Ringde dig senast - Min trainer, Mindy

Vad:
Drack du senast -
Juice
Köpte du senast - Starbucks
Gjorde du igår - skola, träna, hängde på study hall med muppiga SMU:are och Klara
ska du göra imorn - SOLA!
Vill du göra just nu- äta svenskt godis
Åt du senast - mackor :)))
Är närmast dig som är rosa - Hela mitt stöka rum är rosa. Rosa is the shit.



Kärlek :
Du är kär nu -
japp, men kärlek är svårt. ingen dans på rosor..
Du har sårat nån så den började gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Hmm,, ja de antar jag. men inget stort :S
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja. hehe. "INTE MERA GODIS NU MARY!" :P
Jag har smugut ut utan lov - vadå lov? :P
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - vrf skulle jag det??
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Jajjamen.
Jag har fuskat i ett spel - Jag är så dålig förlorare så jag fuskar alltid :P
jag har struntat i ett prov - Nepp aldrig

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nej, sova är överskattat och jag vet miljoner andra saker som är roligare!!!
Jag har vaknat gråtande - Ja...
Jag har somnat gråtande - Ja, tyvärr..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Jamen såklart. Är de ens en fråga????
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Beror på hur nära nyligen är.. men inte den senaste tiden iaf.


hejdå. nu ska jag till skolan och muppa

Kommentarer
Postat av: Emmy

hahaha vi pratade precis om detta... när man åker till usa så börjar man ÄLSKA rosa, spelar ingen roll om man inte tyckte om det tidigare.. allt är rosa, ju mer desto bättre!!! I LOVE PINK!! haha

Postat av: M

:/

2010-04-27 @ 19:05:33
URL: http://bymade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />