Mary' jaaameehh waazzup??(?)




Let the haters hate and watch the money pile up
D-time

haha, det är numera ordspråket vi ska leva efter!! sagt av D-time (Anytime is D-time). haha vaa, liksom??

Idag var de planerat att plugga mycket mer än vad jag gjorde. Men jag fick lite kvalité time på Starbucks, och med min nya friend Austin. Annars tog min (och Klaras tid) mest upp av en kille som kunde härma alla olika engelska dialekter och massa personer. Träffade han för första gången igår när jag sa hejdå till min tutor Mike och nu ser vi han överallt. Haha, fett skön kille iaf. Kallar sig D-time...

Nu ska jag skriva lite "letters", för de är ju det vi gör i sverige (ERKÄN KLARA?). :P

natti patti


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag erkänner!! plus att jag vet var hans brevlåda bor....

2010-04-27 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />