Mary

Som de flesta som har bott typ på mig (läs löp) vet hittar jag allting pengar när jag städar. I lådor, jackor, väskor m.m. Dels för att jag har sämsta minnet och då brukar lägga nån peng på nått random ställe för att jag vet hur glad jag blir när jag hittar dom sen när jag städar. Och dels för att jag omedvetet lägger pengar på stället, tex glömmer använda nån väska/byxa åså ligger de massa pengar där sen. Igår hittad jag totalt 10 dollar (ca 70 spänn). Så idag ska jag festa loss på Starbucks efter min kiropraktor tid. Yiieee. :P

Måste visa min nya vattenflaska jag har köpt. Man kan både dricka och "spraya" vatten på sig själv. Fett med najs! ;D

Okej, dags att träna. Hej å puss.


heeeheeeheee,
jag och ett par nya bralls och linne. vet inte om jag har visat bilden innan meeeen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />