Klara' gästbloggar

Hej därute i vida världen!
Mary säger åt mig att jag ska börja med att presentera mig, så får väl lyda henne... Jag kom hit till SMU i januari, springer medel- och långdistans, mestadels hinder, och tävlar för IFK Lidingö. Här på SMU bor jag granne med den-där-Mary, Super-Sara och Vackra-Veronika och stortrivs här i Dallas! 

Just nu sitter jag i Marys rum, med magen full av kladdkaka (hembakad!!) och med mitt krullhår i en plattång. Ska bli fredagsfin innan läggdags.

Haha kan inte påstå att jag är nåt vidare bra på det här med att skriva blogginlägg, men nu har jag iaf debuterat! Phuuu. Då var det gjort - Check.

Hoppas ni solar försiktigt hemma i Swe, det gör vi här! :P (not)


Jag och mitt färdigplattade hår gjort av Mary :)


och här jag i mitt normala krull krull :)

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Lenis.

haha oj va annorlunda du såg ut med platt hår, fint! =) låter som att ni bara shoppar, solar och tränar därborta!?! sanning?

2010-04-13 @ 20:12:19
Postat av: Klara

hahaa njaaa nästan. lite. pyttelite sanning ligger det i det ;)

2010-04-16 @ 01:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />