FIA - Redan fredag

WOW vad veckan har gått fort!!! Det är redan fredag och i dag åker vi till LA igen, tjejerna ska tävla där i dag men jag springer imorgon. Jag ska sova på hotell med typ 5 andra tjejer från laget som också tävlar imorgon, alla andra åker hem ikväll efter tävlingen. Jag ska springa 800m på UCLA's bana, där jag sprang mitt 2.10 lopp för någon vecka sen. Nu ska jag äta frulle sen packa lite. Jag är lite nervös redan nu för min rygg gör ont... Men jag ska ge allt och lite till, nu jäklar!!!


Den här gången ska jag vinna över den där Ucla tjejen


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Heja Heja, spring utav helv....e

Saknar er här hemma men det är inte långt kvar nu. Tänkte Fia elr Emmy om ni skulle kunna skicka dojjer åt familjen Taikon brevid er :) Vi får Skypa nån dag så kan vi checka om de är möjligt.

Puss på er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />