Maryyyy' Jag skulle gett SÅ mycket för att se tvåkillarna på löp springa runt med Borat dräkterna på skol-sm. hahahah. sjukt kul!

YO!

Lite svar:

Karin: JAG KAN JU INTE KOMMENTERA PÅ DIN BLOGG!!! GE MIG DITT NUMMER ISTÄLLET!! Jag kommer till dig på thanksgiving. Punkt slut. ;)
Å nope vi ska inte till Californien nästa helg. =(

Lena: Jag har inte så farligt mycket läxor. Än iaf.

Min jobbigaste ämnen top 5 (jag har bara 5 ämnen):
1. Healt Psychology.
Vilket jag fattar nada av. Hon bara babblar och använder de svåraste orden jag vet. Men nu (kap 2) håller vi på att gå igenom hela Biologi B. Vad är det för psychology i det? undrar ni säkert. Gör jag med. Men det gör inget för jag fick MVG i biologi B så det här kommer jag nog kunna smälta.

2. Economy (micro-economics)
Också massa svåra ord. Men det är ganska logiskt om man bara förbereder sig och ligger steget före. Intressant är det iaf! :)

3. Engelska
Även fast det är en liten grupp och läraren autukilerar som jag vet inte vad så har vi mycket läxor och allt ska se snyggt ut på inlämningar.

4. Pre-calculus (matte)
Vi håller typ på med matte B/C nu. Jag ligger långt före i planeringen. Och gör alla läxor på lektionen. Jättelätt. Men jag har hört att det ska bli svårare så vi får la se.

5. Wellness
Nått som alla ska läsa. Vi har typ 3 inlämningar sammanalagt (1 A4), that's it. Det går ut på att lära känna alla i gruppen och diskutera olika ämnen. sweet.

SÅ DET ÄR NAJS!!!!

Saras blogg? Hon har en. Men hon vill att folk ska hitta dit själv... ;)



MAAA GIIIIIRLS!!! <3
(norskorna har hittat fiemma-bloggen. så nu får jag bara skriva snällt om dom ;) heheh... )

Kommentarer
Postat av: Micke

norskan till vänster är ju sjukt snygg iaf :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />