Maryyy'' Try not to worry 'bout a thing, Enjoy the good times life can bring

Tjo.

Lista!
1. Mitt nya schema är asbra. I min nya mattegrupp känner jag många från mustang corral. Och i min nya engelska klass har jag en mycket bättre lärare OCH Lina och David (simmare från swe) är i den klassen med (de är i min matte nu åxå). =)
2. Vi har varit och handlat. kylskåp och frys är nu proppat.
3. Denna låten lyssnar jag på minst 100 ggr per dag. De spelade denna på studentdagen och JAG ÄLSKAR DEN!

erkän den är bra??? =D

4. På lördag ska hela laget tävla. Bara en 2 miles tävling. Det ska bli spännande men läskigt :P Men det är inte fören om en månad som det verkligen gäller.
5. Jag har pratat med jättemånga på skype idag. LOVE 2 U ALL!!! ;)
6. Lollo ska skaffa en hemlig blogg bara för mig, Gustav och Britta. ERKÄN LOLLO??? ;);)

Kommentarer
Postat av: lena

lycka till på loppet:)

2009-09-03 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />