Maryyy' såhär ser det ut när pasta kokar i usa



Idag ringde min sportsadvisor mig och sa att hon hade ändrat om hela mitt schema. Jag hade önskat några ändringar men trodde aldrig de skulle gå igenom. Så nu har jag asbra schema. Jag börjar elva och slutar två varje dag. Förut hade jag tre långa dagar... Det enda negativa är att jag inte har någon planerad lunch. Men jag kan äta lite större frukost efter träningen och sen kan jag ta med mig nån frukt el nått åså äter jag lunch vid två.
  Så alla som brukade snacka med mig på skype typ vid åtta tiden asså eran tid. Nu flyttas den tiden fram till typ nio-halv tio istället. <----BRA ATT VETA!!! (el så är jag ju inne vid femtiden också...)



En annan sak:
Vi får inte ut scholarship checkarna fören på fredag för att de råkade sätta scholarship på alla internationella studenter istället för bara athleterna som var internationella. Massa strul iaf. Men vi fick lite pengar att leva på tills på fredag (100 dollar). =S


BYE BYE LINGONPAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />