Maryyy' jag förstår inte att spotify inte finns i usa. hur klarar dom sig?

Tjo.
Precis back från Chloes dorm. Det såg jättemysigt ut att bo sådär!!!

Efter vi hade ätit ville Chloe gå på fotbolls-matchen (asså soccer inte amerikansk tråkig fotboll) för att SMU spelade. Chloe hade spanat in en kille på rooster sidan (alla som är med i teamet sidan) och hittat en fransk kille som hette Brasil (el nått). Efter en stund så kom jag på att det är samma franska kille som går i min matteklass som just idag började prata med mig. Han sa att han hade sett att jag gör hemläxorna på lektionen och antog därför att jag var bäst på matte (vilket jag är) och frågade om han fick kolla på mitt papper när vi hade quizz idag på lektionen. Ja ba; ehhh, (jag kunde ju inte va dryg å säga nej liksom).. okej då. Alla rätt kommer vi få.
      Hehe, men han berättade för mig att han hade hoppat av soccer-teamet. Chloe blev ledsen när hon fick veta :P Men hittade snart en ny handsome freshmen kille i teamet. Sen kolla vi upp han på facebook, men han hade flickvän. Haha, to bad ha? :P

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag flytta in på biblioteket. Godnatt.



vad är det här? En film på bio nu? El en gammal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />