Maryyy' i overmorgon aker vi till chicago. yeeeeh

Hej skruttar,

Vad har hant denna ljuvligt varma tisdag?

  • Sprungit intervaller (today we're doing Mary's favorite workout, coach told us this mornin') och de gick fett najs.
  • Pratat med Sanna, Pappa, Lollo och Marcus pa skype. love love. <3
  • Upptackte jag och Kristine har lektion i samma hus, samma tid. Fast vi har aldrig sett varandra innan. Mohaha, vi upptackte att vi hade samma tankar over en viss tjej i xc laget. En amerikanare...
  • Hamtat ut en paket (fyllt med godis och min miniraknare som pappa har skickat). =D=D
  • Haft ett megajobbigt health phycology exam. Bajs pa den.
  • Tranat en gang till, denna gangen styrka. Maegen berattade for mig och Sara att hon tycker vi ar jatteroliga, och att hon tycker amerikanare ar sa sura hela tiden, medans vi ar glada hela tiden. haha. (what?) :P
  • Fick en ny snygg limegron t-shirt. eh.
  • Atit middag framfor Disney Channel och sjungit med till alla Phineas and Ferb songs. hehe, fett bra ju!
  • Och nu ar jag pa bibblan for att skota om min bondgard och akuvarium pa facebook. Vad gor man inte for kossorna?
  • Typ de....... ;)


    phineas and ferb. <3<3333<33<3<3<3

    BAJS BAJS ha de NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />