Maryyy' det bara regnar och regnar.

Hallååå?

Jag flyttade hit för att jag hatar regn. Och vad händer? Det har regnat i 3 dagar nu. Vad stan måste spara på vatten nu när de vattnas naturligt. OMG (jag får väl säga omg?)

Jag har en tutoring tid ikväll för ekonomi. Tutoring = hjälplärare i olika ämnen. Men det jag behövde ha hjälp mig har jag gått igenom jättelänge och nu förstår jag det. Ska jag gå ändå? Lika bra. Älskar ju att cykla i regnet. Yiiho.

Svininfluens sprutorna kommer i mitten av okt. Hm. Det känns som hela campuset har haft de redan, utom jag då. Så alla är väll ändå redan immuna i oktober. Eller?


Imorgon är de b-days firande igen. Hej å hå, vad alla fyller år i sep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />