Mary 19 år och fotogenisk

Okej.
min första dag som 19.

Drack en ice mocca latte. el vad de nu hette för nått. Kände mig jättevuxen. Särskilt när jag drack den medans jag cyklade på min lila cykel.

Jag har mycket att göra ikväll. Måste ta mig i kragen. Imorgon åker vi iväg och ska tävla. Tell u more later. Efter helgen ska ni värsta bilderna också. DÅ får jag alla foton från Kristine. Btw, idag tog vi foto till våra Rooster på hemsidan (lägger upp länk när de är uppe). Fotografen sa att jag var fotogenisk. Det måste vara för att jag är 19 år, el hur?

Dagens norska:
- Ska vi gå på promenad = Ska vi gå på tur (på norska). hehe


Fina rosor i en fin vas från fina tjejer.

International office at night. Det är här jag skriver ut mina skolarbeten fast man tydligen inte får. Jag vet inte. Ingen har sagt till mig än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />