M som i Mary

Haj.

På tal om att världen är liten (om ni läst mitt inlägg nånstans längre ner).
Förra helgen var jag och badade i Kristines och Monikas pool, och den svenska tenniskillen hade en kompis på besök från swe och han var också och badade i poolen. När jag fick höra om han var från Falun frågade jag han om han kände Lisa Forsberg, han ba; hmm. jag känner igen namnet. Och då frågade jag om han kände Therese Sjöström och han visste vem hon var. För hans kompis hade varit tillsammans med Tessans kompis. HALLÅ, snacka om att världen är liten. knäppt.

Tessan, han hette Joel Nått. Vet du vem han är? :)


Glöm inte att lyssna på MIKAS nya album på spotify. Fett chill album faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag ar ju varldskandis!! ;)

(Och nej Mary, kommer inte pa vem det ar!) =)

2009-09-27 @ 20:18:54
Postat av: lisa

Oj shit, vad hette grabben?

2009-09-28 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />