FIA - That's not dancing, that's like having sex with their clothes on hahaha!!

Efter en heldags pluggande så åkte vi till några basketkillar som hade fest, vi åkte dit ganska tidigt så festen hade inte dragit igång ännu. Anni ville åka hem och byta skor och ta på sig shorts istället för tajts för hon ville dansa. Så vi åkte hem och hon bytte om och sen åkte vi tillbaka, när vi var på väg in så sa Anni; Oooh they have start dancing now.. Och jag såg verkligen fram emot att se allla coola moves som jag tänkte att dom hade här men när vi går innanför dörren är det mörkt i huset och på dansgolvet står det 5 par och juckar mot varandra. Killarna stod mot väggen och vevade lite på armarna medan tjejerna stod och tryckte och guppade rumpan mot killarna. Det var fan det sjukaste jag har sett på länge, fyfan vad det såg ut. Jag var så chockad och häpen så jag började skratta och sa gång på gång OMG.

Kommentaren jag fick var ; det är så man dansar här. 

Dansar? Fyfan vad det såg ut, jag höll på att dööö av garv.
Om det är så man dansar här så kommer jag aldrig att dansa. Aldrig att jag kommer att stå och jucka mot en kille sådär, det är ju pinsamt, jag förstår inte att tjejerna vill skämma ut sig så.

Sen kom en kille och bjöd upp Chris för hon stod längst fram av oss, seriöst jag gömde mig, jag GÖMDE mig bakom tjejerna för jag ville absolut inte dansa sådär. Sen dansade Chris och idag när jag frågade henne, tyckte du att det var kul hon bara neej, men varför dansade du då? Jo för att det är oartigt att tacka nej om någon bjuder upp en. 

Innan jag somnade igår så låg jag och fundera på hur jag skulle ha gjort och hur jag skulle ha sagt om någon bjöd upp mig; nej jag får inte dansa för min pojkvän, jag vet det är töntigt men han gillar det inte... nej jag vill inte ha sex med dig, nej jag vill inte dansa ikväll, nej jag kan inte dansa för jag har ont i min fot jag kan knappt gå på den. Men den sista skulle inte fungera för man använder inte fötterna här när man dansar tjejerna använder höfterna och rumpan och killarna använder armarna eller händerna. Chris berättade att killen brevid henne hade stoppat ner sina händer innanför brallorna...

Haha jaa vad ska man säga, heeerrrreeeguuuuddd!! jag önskar att jag hade haft en kamera med mig och spelat in det för fyfan vad det såg ut. Men jag antar att alla inte "dansar" sådär, det finns säkert partyn med vanlig dans också haha :) 

I dag har jag pluggat och tränat, imorse pratade jag med familjen. Saknar er supermycket <3 Mamma och Jenny sa att jag inte får säga OMG längre för dom hade pratat om det på the voice och då hade dom bestämt att det är bara dom under 12 som får säga omg. Så jag måste sluta hahahaha men som sagt jag är ju ändå löpets supermega fjortis så det är ok för mig att säga OMG.






Några bilder som Darien la upp på fb från fredagens fest :)


Kommentarer
Postat av: Fiem mum

Gränsen gick vid 17 år :O)

2009-09-14 @ 09:00:22
Postat av: LISA

ALLA ALLA DANSAR SÅ DÄR!

INGET ATT GÖRA NÅTT ÅT.. HAHA!

2009-09-15 @ 02:16:41
Postat av: Pamela

Säg inte att du har kille för då sprider ryktet sig :P Fias inställning ska vara :Smart Snygg Singel :P hehehe

Jag kommer aldrig lyckas sluta säga OMG =(

2009-09-15 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />