FIA - Kajsa <3

Det är dags för dig att gå vidare, det här är det bästa vi kan göra för dig. Det är jättejobbigt för oss, men vi måste göra vad som är bäst för dig. Vi älskar dig och du kommer alltid ha en plats i våra hjärtan. Du är världens bästa hund som alltid har funnits där för mig, när jag var liten var du den jag gick till och la mig hos och kramade och och blötte ner av alla tårar. Du kom alltid och tröstade mig när jag var ledsen, du var en sådan bra lyssnare, inte för att du svarade men jag kände att du förstod och fanns där.

Jag vill bara vara hemma hos dig och borra ner mig i din mjuka päls, jag vill ge dig tassmassage och pussa dig tusen gånger på ditt huvud.

Jag vet inte vad jag ska skriva, massa känslor och tankar... Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner.

Jag vet att du kommer att få det bättre nu när du kommer till ett ställe fullt med god mat och där du kan springa och rulla dig i gräset och äta massa snö.

Du kommer att ha en bamsestor sjö som du kan simma runt i och hämta pinnar.

Du är världens bästa hund och kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag kommer aldrig glömma dig ♥ Tack för dom 13 underbara åren jag fick med dig :)


Eftersom jag inte är hos dig nu kan jag inte säga till dig hur mycket jag älskar dig och jag kan inte klia dig bakom och i örnen som du älskar så mycket, så jag hoppas mamma eller jenny gör det åt dig från mig.

Hörrni ge henne en bamselång kram från mig också!

Jag saknar dig och tänker på dig ♥










JAG VILL KRAMA DIG JUST NU OCH INTE MIN KUDDE



LOVE


Kommentarer
Postat av: fiem mum

<3 <3

2009-09-11 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />