FIA - I need somebody, not just anybody

FAN FAN FAN!
Jag måste ha matte för mina resultat var inte tillräckligt höga. JAG DÖR! Jag har ingen aning hur det kommer att gå, jag kan ingenting och vi får inte använda vår miniräknare. Faaaan nästan så att jag börjar tjura av ilska, och rädsla för hur det ska gå. Jag var tvungen att droppa en klass, lingvistik för att ha matte istället.

Just nu längtar jag hem så jääädrans mycket, jag vill kunna prata med mamma, och höra pappa säga; det där kommer du fixa. Jag vill ge jenny en bamsekram för att jag saknar henne så mycket.

Konstigt att jag får hemlängtan så fort någonting går emot mig...

I MISS YOU AND I LOVE YOU <3



Kommentarer
Postat av: fiemmum

detta kommer di FIXA...easy...

PUSS

2009-09-03 @ 23:22:32
Postat av: Fiem mum

PUSS

2009-09-03 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />