FIA - Homework is my life

Guuuud vad jag är trött, stressad och ledsen. Jag gör inget annat än pluggar. Nu har jag suttit sen sju med läxor, Chris är på bbq hos grannarna, jag skulle också ha gått men jag var tvungen att göra mina läxor tills imorgon.

Timmarna bara försvinner iväg när jag är inne i min pluggaura, det känns inte som jag hinner med någonting. Och det jag läser, läser jag bara för att läsa och få det gjort, så när jag har läst 20 sidor så är det bara några få saker som jag kommer ihåg. Bläää

Jag mår jätteilla, har mått illa nu i två dagar, det är jättejobbigt. Jag kanske dricker alldeles för lite vatten.

Imorgon ska jag träna med trackgruppen istället för xc gruppen, det ska bli spännande!

Min nagel gör ont, för idag på styrkan råkade Chris sparka mitt finger och min fakenagel gick inte av utan det gjorde istället bara JÄVLIGT ont!

Jag tycker synd om Anni som blev av med 6000 sånger och 7000 bilder när hennes dator pajkade ihop.

Nej nu ska jag fortsätta med min rhetorical précis och sen ska jag göra pastasallad som jag ska äta som lunch imorgon innan träningen.

Morgondagen kommer att vara lååång, jag ska köpa batterier och cykellampa, till skolan ha två lektioner, lunch, prata med en lärare, studyhall, träning, äta middag, träffa min tutor, study hall 7-9, hem och sova!


Everybody dance now


Kommentarer
Postat av: Fiem mum

En sak i taget...så går det vägen.

PUSS

2009-09-16 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />