FIA - Godnatt

Klockan är 23.23 här, jag och Chris kollade precis klart på kvällens film. Jag måste verkligen sova nu för jag ska upp halv sju imorgon för Kenzie kommer och plockar upp mig klockan sju för vi ska träna tillsammans och Amy ska tävla vid 8a. Jag skulle också ha sprungit det loppet bara som träning men då var jag tvungen att betala 100kr och det är det inte värt, då springer jag hellre en annan runda. haha... laget ska åka till fullerton imorgon och tävla, jag tror att jag anni och ryan ska åka dit och heja på! Loppet imorgon är inte samma tävling som laget ska till, det är bara någon random tävling som vår gamla coach håller i.

Jag åt sushi för första gången idag, det var så jävla gott! Jag vill äta sushi minst en gång i veckan nu hahaha :D:D:D



Olala sååå bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />