Emmy - första terrängtävlingen: jag sprang på andra sidan banmarkeringarna och hejjade på dom andra...

kom tillbaka för typ tre timmar sedan från Stoony Brook.
strålande sol och fyra lag - tjejlaget sprang mindre bra men killlaget vann! jag fick inte tävla ännu för att min ncaa clearinghouse grej är inte riktigt klar ännu. så jag sprang 25 min fartlek + låång uppvärmning och nerjogg...

träffade Lisa Voltaire, det var roligt. Hon presenterade mig för hennes roomie Laura och så berättade hon att dom ska till NY city om två veckor. vi bestämde att när dom kommer ska dom sova här på vårat campus, antingen hos Maria i deras lägenhet eller på en extramadrass i vårat rum... det kändes konstigt att se någon man känner i ett helt annat land haha men det var roligt!

nu har jag lyssnat på Lauri's skypesamtal med hennes föräldrar i över en timme... jag har målat både naglarna på fötterna och på händerna och så har jag städat och satt fast spikarna på mina nya spikskor...

nu ska vi iväg och äta middag och efter det ska vi gå och shoppa lite ;) pusss


stor buss för hela laget

frukost på bussen... väldigt mixat utbud

lauri och jag i våra fina kycklinggula manhattan t-shirts

Kommentarer
Postat av: Josefine

Min fina vän!!! Värst vad du shoppar mycket då!;)

2009-09-06 @ 12:20:12
Postat av: Anonym

Min fina vän!!! Värst vad du shoppar mycket då!;)

2009-09-06 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />