Emmy - det regnar idag och det finns en anledning till varför änglarna gråter

tårarna slutar aldrig rinna!

jag visste att den här dagen skulle komma men jag hoppades att den aldrig skulle göra det... ibland är livet inte roligt att leva, särkskilt inte när någon man verkligen håller kär lämnar det! 

sitter här och gråter, tänker på saker du gjort och som vi gjort tillsammans. tänker på hur mycket du älskade att simma, när vi gick på massagekursen tillsammans, hur genomsnäll och supermysig du alltid, jag tänker på hur glad du alltid var och hur glad du har fått mig så många gånger! 

jag hoppas att du har det bra där du är nu, att solen alltid skiner och att du ligger där på din gräsmatta och njuter av solen med ett stort saftigt märgben brevid dig och tar dig en simtur då och då. 




Kajsa om jag kunde skulle jag ge dig tassmassage i timmar, klia dig bakom örat i dagar och krama dig i veckor! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: fiemmum

<3

2009-09-11 @ 22:38:01
Postat av: lena

åh herregud. beklagar sorgen o ska nu ha en tyst minut för Kajsa

2009-09-12 @ 10:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />