Emmy - shopping in the Bronx

kom precis hem igen. har varit och shoppat med Alex, Siri, Heidy och Lauri. Vi letade efter mobiltelefon i evigheter... sen var vi och köpte smink nästan lika länge! det var en rolig shoppingrunda :)

nu ska jag packa inför imorgon.. vi ska iväg på tävling... hela XC teamet ska åka (även vi som inte ska tävla) tillsammans i en buss som avgår halv åtta från inomhushallen... vi äter frukost under bussresan som kommer ta typ en timme. vi som inte ska tävla ska springa fartlek och sen ska vi hejja på dom som tävlar.. eller förlåt mig det är ju ingen tävling imorgon utan det är en "workout"... dessutom visade det sig att jag hade argumenterat med coachen ang tävlingen i onödan, jag skulle inte få ha tävlat i helgen för mitt NCAA clearinghouse certification är inte riktigt klart ännu så jag och några till i laget får inte ställa upp... men det är alltid bra att säga ifrån!!

see you later! ciaoo




Lauri och Siri visar upp sina nya fina mobiler!!


Kommentarer
Postat av: FIA

hahaha jag har exakt samma mobil som tjejen på den nedersta bilden. COOLT ;)

2009-09-05 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />