Emmy - hej tisdagsmorgon

har precis kommit tillbaka från frukosten. klockan är snart nio och min första lektion börjar vid 10.10 så jag har gott om tid nu på morgonen - sköönt!

ska plugga lite nu och sen ska jag ner och kolla om jag har fått något brev i mailroom. hoppas jag har fått böckerna till kurserna nu!!

veckans/framtidens mål: spendera mindre tid framför datorn. jag erkänner, jag är en riktig bloggnörd och facebooknörd, läser säkert 10 bloggar dagligen och kollar facebook minst 3 gånger... jag måste sluta lägga ner tid på att ha koll på andra människors liv och istället spendera dom timmarna på att leva mitt eget ;)


Lauri och jag efter utomhusbion i torsdags :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Snart kommer du få ett brev ifrån Sverige, Ska ner på stan imorn å köpa nå fint kuvert så ska ja skriva ett brev till min fina vän!Så det är på väg! =) <3

2009-09-08 @ 18:47:59
Postat av: Josefine

Å snart kommer du få brev ifrån Sverige också, Ska ner på stan imorn å köpa nåt fin fint kuvert så ska jag skick ett brev till min fina vän! Så snart kommer det! <3 =) PUSS

2009-09-08 @ 18:50:18
Postat av: Emmy

ÅÅHH vad glad jag blir nu Jossan :D du är bäst <3

Postat av: Mum

Japp, leva livet....

2009-09-09 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />