Maryyyyy fran arkansas!!!

GODMORGON KARA BLOGG!

Sitter i busniess (palla stava) centret pa hotellet. Assaaa shit vilket hotel, vi bor typ i en lagenhet kanns de som. Jatta stora rum. och sen ar de sanna coola hissar som pa scandic i gbg, nar man kan kolla ut nar man aker ner. sa det blir som fritt fall och uppskjutet. hehe. superkul.

jag och alla andra, har precis atit frukost och innan det sa sprang vi lite pa lopbandet. det ar sa sjukt kallt ute sa vi ville inte bli frusna. sa jag sprang a kolla pa cnn. hoho. (inte disney channel denna gang)...

de har skrivit om smu i morgontidningen har... typ "SMU has ha whole cadre of Scandanavians, led by a multi-time All-American". ja, bara de. men anda. haha. den dar multi time all american ar Silje. :)

pa tal om silje, igar var jag och hon och skakade bena i hotellets pool. fett najs. battre an isbad som coach casey sa att vi skulle gora i badkaret. sa nar vi var dar nere i poolen sa plotsligt sag ja coach casey.. ja ba: siiiilje, coach casey kommer!!" sa vi hoppade upp ur bassangen och stallde oss bakom en stolpe. sa hon sag oss inte. men jag tror inte hon skulle bli arg for att vi inte gjorde isbad.. men kanske irriterad. man vet ju aldrig. onodigt a riskera. :SS


OJJJJ, nu ar det stress, maste duscha och packa och kolla disney channel innan vi aker om en halvtimma.. FOR NU SKA VI MOSA NER ALLA DE ANDRA 37 LAGEN.  Fatta, vi ar typ 300 pers som ska springa samtidigt!!! Oh my. Det kommer bli mos. :P

hejda, hors iman. :)

(sa jag att jag har tagit med mig hela veckans matranson fran frukosten????  ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />