Maryyy' ville bara säga att jag lever och frodas

Hej alla skruttar i landet swe (och några andra utanför swe gränser).

Nu är det råplugg som gäller. Har bara lallat runt hela dagen, lite långpass runt sjön, lite shoppa mat, lite laga mat, lite prata på skype, lite sköta om min bondgård. Och NU, PANG BOM! Så är klockan fyra och vi ska snart gå och lägga oss (känns det som).
     Alltså måste jag möla in två kapitel till i ekonomin och renskriva min essay tills imån. OH MY! Men ekonomin är ganska logisk, jag är fett taggad inför provet imorgon. Känns som jag kan det.

JAja, ska skriva mer senare (som alla ni som ska sova får läsa imorgon).



GODNATT ALLA I SWE! <3

(bajs bajs ha d najs)

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du i kiss och bajs åldern nu....

2009-10-05 @ 06:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />