maryyy : onsdag imån = tvättdag. usch och fy. lättare på löp då man kunde lämna tvätten i maskinen i flera dagar. Här måste man hålla tiden så ingen snor mina fina träningströjer :P

konversation...

- maten är fett billig här!
- vad handlar du för på en vecka då?
- hmm.. öhh måste räkna på i svenska.
- men säg i dollar.
- typ 60 dollar/vecka.
- va shit, det är väll inte lite..
- ehh, jo. det är ju typ 400 spänn. tänk på löp.. då kunde man köpa mat för de bara på en helg!!!
- men dollarn står i 10 kr.
- eh, nej? den står i 7 kr.
- eh, va? den har ju stått i 10 kr as länge nu ju.
- det var typ års sen den stod i 10 kr. varför tror du alla har åkt till usa och shoppat loss de senaste åren??
- hrm. jag tror den står i 10.
(kollar upp dollar på internett)
- den står i 6,98!! Euron står i 10,39. Kanske den du tänkte på?


..enda gången jag vinner en diskussion typ med denna person. SÅ ENVIS! helt sjukt. <3


Om man söker på sitt första namn på google och väljer bilden om man räknar till sitt turnummer. Iaf, så blev det där här bilden för mig. Hej Jesus Mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />