Maryy- good girls goes bad

GOOD NEWS!

- Har precis skickat iväg träningsrapporten för sep till Richard. Hoppas han jublar av glädje nu :P

- Har fått en mega mejl som avslutas med "hoppas du gillar min bok". Haha, du har ingen aaaaning hur mycket jag älskar dina böcker ;);)

- JAG FICK B PÅ MITT PSY HEALTH PROV!!!! Min sportsadvisor blev megaglad när hon fick veta :D Jag också!!!! yiihoo :D

- Till helgen är det Fallbreak. (=2extra dagar utan skola) !!!!!!!!!!!!

- Jag har inget plugg. Disney Channel heart Mary forever!

- Träningen går toppenbra! Jag blir starkare och snabbare för var dag, se upp för mig säger jag bara. Shit pomeezz! ;P

BAD NEWS!!!

- Hm, jag kommer inte på nått!! Sorry.

Later!



snygga tjejer!!!! <3<3<3<3

ps. jag kom precis på en bad news; att jag inte tog med mig den snygga jackan jag har på bilderna... snygg att ha när det blir under 15 grader... hrm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />