Maryy' post på posten i postboxen

Det här har alla mina hemliga beundrare skickat till mig i swe =D tack så mycket!!!!

just de, om ni inte är intresserade av sakerna kan ni ju kolla på mig på fotorna istället. Enjoy. :)


En bok av Mia Törnblom. Skriven för ungdomar, den verkar fett bra!! Hennes tidigare böcker är ju skrivna för vuxna så hon ville göra en till de lite yngre. typ jag. 
 
 
VR!!!!!! Jag tror kissie kommer vinna allt på blog awards. mohaha.


En miniräknare så att jag kan bli ännu bättre på matte ;D yee


Ett försenat födelsedagskort. Men bättre sen än aldrig :D
 

Artiklar så att jag ska bli ännu mera almänbildad :)


Godis såklart!!! =D


Sist men verkligen inte minst!!! Den stora planschen från min studentmottagning!!!


Men bilder på mig från massa tävlingar =D snyggt va? ;)


ps. allt var inte i samma paket men jag har bara inte haft tid att ta kort på allt ;)
ps2. mina hemliga beundrare börjar på m och p. + tant martha också. mamma kan du ringa och tacka!!!! pls.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />