Maryy' klockan är åtta, men kvällen är ung :P

Tjosan.

Tillbringat kvällen med att äta middag och kolla på en döläskig halloween film på disney channel. stackars barn som kollar på den.. mitt stackars hjärta hoppade ju över flera slag.

Men nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ner till bibloteket och möta David. Vi ska göra en extra credit grej för engelska klassen. Pluggisar va? ;)

Sen ska jag träffa Mike, min tutor. Haha, nu snackar vi pluggis :P Men han är fullbokad nästa vecka så vi klämde in en tid idag också. bättre å jobba hårt.

Jaja, imorgon är det fredag. DÅ SKA JAG FÅ MASSAGE. oooohhhh, fett najs.


ett hemmagjort isbad på det.
fy farao vad kallt de va. typ bara is kändes de som :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />