Maryy' fast "dom" kanske menar mer psykiskt jobbigt än fysiskt. but anyway.

Hej hopp gummi...

DOM säger ju att den 3:e månaden iväg är den värsta. Och nu är jag inne på min första dag den 3:e månaden och det har inte börjat bra.

1. Jag var uppe halv 3 i natt och trodde kl var 6 och vi skulle träna. Bara för att jag tog ut simkortet på min mobil så sen nollställde sig allt, så alarmet gick på 3½timma för tidigt. Veronika vaknade också å ba: "vad gör du MARY, KLOCKAN ÄR HALV 3?!" när jag var påväg nerför trappan i träningkläder. SUCK!

2. När jag sedan cyklade till träningen normal tid så höll jag på att trilla för de var några hala galler som jag cykla på. SUCK!

3. På träningen höll jag på att stuka foten rejält på första intervallen. Samma fot som jag stuka i somras. Men som tur va var det inge farligt. MEN ÄNDÅ!

Vad händer näst? jag fasar...


en baby-giraff på de ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />