Maryy' den har premiär om 20 days in swe! Se den!

TJO.

har sprungit runt en massa ikväll men tillslut hamnade jag och Sara på bio med George och Kristine. Vi såg PARANORMAL ACTIVITY! Du, den var döläskig. Ska inte berätta för mycket nu men den handlar om ett par som vaknar upp på nätterna av konstiga ljud i huset. De filmar allt själva med en kamera och försöker lista ut vad det som vill åt dom. Allt känns fett verkligt och det blir bara värre. Asså då snackar vi inte överdrivet utan det känns verkligt. Å shit slutet, jag tror jag blundade hela tiden :P

Sökte lite om filmen på internett nu.. den är tyvärr inte äkta (hur kunde jag ens tro de??). Och tjejen i filmen hon har gått på SMU, hur coolt är inte det på en skala?? (asså, det är den skolan jag går på nu). Hon tog major in acting. =)




här har dom precis vaknat för de hörde nått... :O dom har kameran på inseplning hela natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />