Mary. svart till er! ;)

Lite svar på kommentarer:

A. Lennart den yngre: (haha)
Tack! Dessutom bor han i Norge och tjänar miljoner (typ). Han brukar vara uppe kl 5 på morgonen (norsk tid), 22 dallas tid, för att han börjar jobba kl 7. Hej morgonpigg. eller?

Örnen:
Om de är förbestämt att vi ska ha vita klänningar? Haha, faktiskt så är de det. Alla skulle ha vita kläder på sig på första homegame matchen för SMU. Så det var ett vitt hav med människor. Ganska töntigt faktiskt... :P

Anonym:
som skrev: "dricker du kaffe?" till Fisen. HALLÅ? Hela fiemma dricker numera kaffe. Hetast just nu! :D Mitt mål som 19åring är att gilla blasket. Det är gott med tyo oboy i :)


En helt annan sak!

Den nya statestiken är nu uppe för Löpargymnasiet och Em&Fi är med på en bild och JAG är med på en bild. Shit, snacka om att fiemma is the shit. :D

Om ni vill se den så får ni åka till Löpet i Häggvik och smita in i tränarnas korridor. Där hänger den så fint i stora blåa ramar. :)


såhär ser det ut när jag (Mary) låser upp min cykel i Dallas.
:P
(det här var en kall dag. jag fick leta fram min jeans i gaderoben.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />